Jak reklamuji nebo stornuji?

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, proto neustále pracujeme na zlepšení naší zákaznické péče. Přesto děláme chyby a jsme rádi, že se s námi o ně podělíte a pomůžete nám tak zlepšit naše služby pro Vás.

Veškeré své případné reklamace a připomínky můžete vyřešit se svým osobním poradcem pro studium nebo s našimi operátory online ZDE. Případně svou žádost zašlete včetně čísla objednávky a stručného popisu problému na náš e-mail office@ienter.cz. Pokud nám byl e-mail v pořádku doručen obdržíte automatickou odpověď, do 48 hodin také zprávu od našeho operátora o přijetí reklamace, která bude vyřízena v maximálně krátké době, nejpozději však do 30 dnů od přijetí Vaší zprávy.  

Pokud potřebujete technickou podporu, nahlédněte nejdříve ZDE
Pokud Vám chybí nějaká lekce, využijte službu DOSÍLKA ZDE

Storno objednávky zboží

Od odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou. Zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy od objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží. Chce-li tak zákazník učinit, musí vrátit zboží neponičené, v originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím). Všechny žádosti o storno objednávky a zpětnou úhradu musí být provedeny písemně buď formou scanu žádosti s Vaším podpisem do e-mailu nebo poštou dle kontaktních údajů ZDE

Reklamační řád pro zboží

Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době
- na zboží byly porušeny ochranné samolepky či pečetě výrobce
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu